Help

1 Support
2 Nieuwsfeed
3 Bericht
4 Groepen
5 Meldingen
Support

Support

Gebruik de video call support booking pagina hieronder voor een online support afspraak of klik op de Help button  om je vraag te versturen. 

In beide gevallen wordt je vraag opgepakt door ConnAct, de beheerder van dit platform.

Nieuwsfeed

Nieuwsfeed

Bovenin de balk zie je de kop ‘Nieuwsfeed’. Hier zie je alle activiteiten van de afgelopen periode. Scroll naar beneden om alles te lezen en te bekijken of filter de inhoud middels het submenu. Bekijk alleen updates van groepen bijvoorbeeld of van je eigen connecties.

Bericht

Bericht

Wanneer je iets wilt delen, kun je dat makkelijk doen op de Nieuwsfeed-pagina. Klik op het venster ‘Deel wat je bezighoudt,……’.  Je ziet dan vervolgens een pop-upvenster. Typ je bericht, voeg eventueel ook een foto of bestand toe en versturen maar. Via het dropdown menu kun je selecteren voor wie dit bericht bestemt is (publiek, jouw connecties, in een groep, etc.). Je kunt echter ook direct messages sturen via onze berichtenmodule (zie icoontjes naast je profiel tab)

Groepen

Groepen

Er zijn wee soorten groepen. Publieke groepen en privé groepen. Wil je lid worden van een publieke groep? Open de groep en klik op 'Lid Worden". Wil je toetreden tot een privé groep klik dan op 'Toegang Vragen'!

Meldingen

Meldingen

Ontvang je te veel mail meldingen en wil je zelf bepalen wat je wel/niet ontvangt? Ga dan naar Profiel, Account, Notification settings. Op deze pagina kun je je voorkeuren zelf bepalen onder de tab Preferences. Onder de tab abonnementen kun je ook meldingen van een hele groep uitzetten.

Boek hieronder je video call met support